Trening Personalny Łódź

Trening Personalny Łódź z Fit Iron, czyli nasza zróżnicowana oferta treningowa podparta jest wieloletnim doświadczeniem, szkoleniami, udziałem w różnego rodzaju zawodach sportowych oraz własnymi odczuciami jako osoby ciągle ćwiczące. Na co dzień zmagamy się z wieloma przeciwnościami, problemami, zmęczeniem, jak każdy czasem z brakiem motywacji oraz kontuzjami co pozwala nam bardzo dobrze zrozumieć naszych podopiecznych.

Poza szczegółową diagnostyką określeniem danego celu i potrzeb nasza wiedza pozwala nam dopasować dany rodzaj treningu do etapu na którym znajduje osobą ćwicząca. Dla wielu osób będzie to kilka etapów wdrażanych kolejno lub równocześnie.

TRENING PERSONALNY – WSTĘPNY

Przeznaczony dla osób nigdy nie ćwiczących lub powracających do ćwiczeń po długiej przerwie treningowej trwającej ok 1-2 lata lub dłużej.
Trening ten ma na celu adaptacje osoby do wysiłku fizycznego bez względu na cel treningowy. Nauka podstawowych wzorców ruchowych, ćwiczeń, podstawy zdrowego odżywiania oraz stylu życiu. Po pierwszych 6-8 tygodniach stosowania się do zasad treningu wstępnego ćwicząc 2-3 razy w tygodniu widoczne są pierwsze efekty poprawy sylwetki. Lepsze samopoczucie przyśpieszenia regeneracji oraz dużo mniejszego zmęczenia w życiu codziennym. Na początku eliminowane są najsłabsze strony w ciele osoby ćwiczącej takiej jak słabe mięśnie brzucha, pośladków oraz górnej części pleców. To umożliwia dalszy rozwój, coraz większą różnorodność ćwiczeń oraz metod jakich podstawy zostaną zastosowane.
Na tym poziomie osoba ćwicząca uczy się jak prawidłowo wykonać przysiad, swing ketlem. Jak prawidłowo podnosić przedmioty z podłogi, jak odpoczywać, spać, jak sie rozciągać oraz w jakiej pozycji pracować i szybko eliminować pojawiający się w pracy stres oraz napięcie.
Trening wstępny to podstawy pracy nad wydolnością, siłą oraz mobilnością.
Przygotowanie do każdego rodzaju treningu wymienionego poniżej poza Treningiem Medycznym oraz Mobility gdzie te 3 systemy treningowe wzajemnie się uzupełniają.

Trening Wstępny
Trening nie tylko on-line

TRENING NIE TYLKO ON-LINE

W przypadku tego treningu ćwiczysz sam, jednak cały czas jesteśmy dla Ciebie wsparcie w następującym zakresie:

 

✅ precyzyjne określenie celów treningowych oraz możliwości ćwiczącego 
✅ plan treningowy w domu lub plenerze z dokładnym opisem ćwiczeń na 2 lub 3 treningi w tygodniu
✅ wymiana nagranych filmów celem weryfikacji techniki lub kontakt on-line live.
✅ ogólna korekta aktualnej diety oraz wskazówki dietetyczne
✅ zalecenia w zakresie suplementów oraz witamin
✅ kontakt telefoniczny lub mailowy (messenger)

DODATKOWO i OPCJONALNIE: 📣

✅ Personalny treningi on-line live w cenie 80zł za trening. Zobacz próbkę treningu !!!
Zapraszamy do kontaktu, inne opcje współpracy również wchodzą w grę. Cena do ustalenia zależnie od zakresu współpracy. 😁😎💪🏋️‍♀️🏋️‍♂️

TRENING ON-LINE LIVE:

Jest to bardzo nowoczesna forma treningu. Trenujesz z Trenerem Personalnym jednak nie wychodząc z domu 🙂 Wszystko dzieje się za pośrednictwem wirtualnego świata 🙂 

Co Chce chcemy Tobie zaoferować przy takiej formie współpracy?

– darmowa próbka 20 minut treningu 🙂
– precyzyjne określenie celów treningowych oraz możliwości (wywiad on-line live)
– kontakt również telefoniczny lub mailowy (messenger)

Zapraszamy do współpracy 🙂

Ilość sposobów na ruch oraz ćwiczeń w domu jest tak naprawdę nieskończona.

(trening spalający, zadania wytrzymałościowe, trening kondycyjny, mobilizacja, stretching, ruch z niewielkim obciążeniem, ćwiczenia z gumami oporowymi, zdrowie i sprawność)

Chętnie zademonstrujemy Wam jak to wygląda 🙂

Trening Medyczny

TRENING MEDYCZNY

Jest to trening funkcjonalny prowadzony z osobami w każdym wieku, również z osobami starszymi celem zachowanie lub przywrócenia sprawności, pełnego zakresu ruchu, wzmocnienia i eliminowania przyczyn dolegliwości cywilizacyjnych jakimi są np. bóle głowy, pleców, szyi w wyniku długotrwałej pracy siedzącej oraz innych dysfunkcji.
Trening ten dedykowany jest również dla osób powracających do aktywności sportowej po kontuzji, leczeniu lub rehabilitacji.
Trening wykonywany jest z użyciem gum oporowych, niewielkich obciążeń oraz ciężaru własnego ciała.
Wykorzystywane w tym treningu sa elementy, stretchingu, relaksacji, mobility oraz podstaw gimnastyki. Wskazówki dietetyczne oraz wsparcie w zakresie zmiany stylu życia podejścia do ruchu, aktywności przełożą się na poprawę sylwetki oraz własną pewność siebie.

PREWENCJA URAZÓW – MOBILIZACJA

Jest to trening, które głównym celem jest zwiększenie zakresów ruchowych, kontrola nad nimi oraz budowanie siły w powiększonych zakresach.
Trening ten w sposób bezpośredni przekłada się na lepszą jakość życia i komfort w codziennych czynnościach w domu oraz w pracy.
Eliminuje przyczyny dolegliwości głównie wynikających z pracy siedzącej jakimi są bóle pleców, odcinka szyjnego, bóle rąk, głowy, stres oraz przemęczenie.
Narzędzia jakimi posługujemy sie w tym rodzaju aktywności to wszelkie formy rozciągania, relaksacji, rolowania oraz stabilizacji z wykorzystaniem piłek, gum oraz niewielkich lub średnich obciążeń w postaci odważników Kettlebells.
W kolejnych etapach dodawane są ćwiczenia wzmacniające “siłowe” aby utrwalać zwiększone zakresy ruchowe oraz efekty treningowe.
Trening Mobility jest tak naprawdę podstawą do dalszych trudniejszych aktywności jakimi może być trening siłowy, kondycyjny lub wytrzymałościowy. Można pozostać na tym etapie i żyć oraz pracować w pełnym komforcie lub wykorzystać zdobyty potencjał do innych dyscyplin sportowych.

Trening Mobility

TRENING KETTLEBELLS

Trening Personalny Łódź Kettlebells prowadzony jest z użyciem odważników Kettlebells techniką ukierunkowaną na budowanie siły oraz stabilizacji jako podstawy wszystkich innych funkcji motorycznych. Bardzo duży nacisk kładziony jest na technikę, która dla wielu osób jest ogromną przeszkodą aby rozpocząć własne treningi z tego rodzaju obciążeniem. Sugerowanym jednak nie koniecznym kierunkiem rozwoju tego treningu jest wyróżnienie TOP TEAM lub Mistrzostwa Polski Kettlebell Hardstyle. W ramach treningu poprawiane są słabe punkty, a w późniejszym bardziej zaawansowanym etapie adaptacja organizmu na większy ciężar.

TRENING SYLWETKOWY

Trening tego rodzaju ukierunkowany jest na poprawę sylwetki w zakresie redukcji tkanki tłuszczowej bądź zwiększenia masy mięśniowej. Dodatkowym atutem w tego rodzaju treningu jest doradztwo oraz wsparcie dietetyczne. Dobór ćwiczeń, obciążeń, objętości treningowej (ilość serii, powtórzeń) jest ściśle ukierunkowany na rekompozycję sylwetki. Ćwiczenia realizowane w planie mogą być mocniej ukierunkowane na konkretne partie mięśniowe, na których najbardziej zależy osobie ćwiczącej. Tak jak dla Pań pośladki, a dla Panów obręcz barkowa. Budowa masy mięśniowej sprzyja coraz większemu spalaniu tkanki tłuszczowej wiec będzie miała miejsce w przypadku obu kierunków.

TRENING SIŁOWY – TRÓJBÓJ

Technika oraz przygotowanie podstaw pod 3 boje jakimi są Przysiad, Martwy Ciąg oraz Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej. Przygotowanie pod kątem zdrowotnym, czyli progresja ćwiczeń, poprawa mobilności oraz stabilizacji zanim rozpocznie się przygodę z Trójbojem. Odpowiedni dobór ćwiczeń akcesoryjnych, które umożliwią łatwiejszą i przede wszystkim zdrową prace ze sztangą.
Wstępna forma adaptacji oraz usunięcie wad kryjących się w aparacie ruchu, które często uniemożliwiają rozpoczęcie treningu siłowego w takiej formie.
W ramach treningu poprawiane są słabe punkty, a w późniejszym bardziej zaawansowanym etapie adaptacja organizmu na większy ciężar.

TRENING CROSS

Trening wyróżniający się poprawę wydolności, ogólnie rozumianej sprawności, gibkości oraz elastyczności. Jest to połączenie ćwiczeń interwałowych z elementami gimnastyki oraz dwuboju olimpijskiego.
Technika ćwiczeń wykorzystywanych w Cross treningu ich stopniowanie, nauka oraz metody progresji. W dużym stopniu poprawa bazy tlenowej przez zastosowanie układów ćwiczeń typu interwał, tabata, AMRAP oraz For Time lub ich połączenia. Sposób pracy ze sztangą, ketlami, piłkami pod kątem tego rodzaju treningu. Mile widzianą nagrodą za ciężką pracę będzie tutaj spalanie ogromnych ilości kalorii co przełoży się również na efekty sylwetkowe.

Trening mięśni dna miednicy

TRENING DLA KOBIET W CIĄŻY I PO CIĄŻY

Trening Personalny Łódź kobiet w ciąży ma za zadanie utrzymać sprawność, dobre samopoczucie oraz ogólnie rozumiana formę kobiety w ciąży i jak najszybciej przywrócić oraz poprawić parametry treningowe kobiety po ciąży. Kluczowe będzie tutaj bezpieczeństwo dziecka, wyeliminowanie bólu stawów, pleców, czyli komfort życia do momentu rozwiązania. Dla kobiet po ciąży najważniejszym celem będzie utrata kilogramów, ujędrnienie całego ciała oraz budowa smukłej i zdrowej sylwetki. Trening skupiony na mięśniach głębokich, spalaniu oraz poprawie zaburzonej postawy w trakcie ciąży. Wywiad, diagnostyka oraz dobór odpowiednich ćwiczeń zależnie od faktu czy kobieta ćwiczyła przed ciąża oraz po urodzeniu dziecka zależnie, czy miało miejsce cesarskie cięcie czy nie.

Nagrania z naszych treningów oraz naszych podopiecznych możesz obejrzeć również na Instagramie. Zapraszamy 🙂